Et par solbriller tilføjes GRATIS til din ordre i dag 😎

Din kurv

Luk
Din kurv er tom.
Subtotal: 0,00 kr

Kundeservice

VI SIDDER KLAR TIL AT HJÆLPE DIG!  😄
  📧 Email: Kontakt@styled.dk
Besvares indenfor 24 timer i hverdage!
 
🗣 Live-Chat: Åbent fra 10:00 til 16:00 alle hverdage!
 
📞 Telefon: +45 71 99 27 37
Telefonen er åben man-fre fra 10.00 - 14.00
 
Adresse:
Axel Gruhnsvej 2B, 8270 Højbjerg, Danmark
CVR: DK-36039434
 
 
Hold dig ikke tilbage med at kontakte os. Vi er her for at hjælpe og rådgive dig!
Nedenfor finder du små guides, der kan give dig svar på nogle af de spørgsmål, som du måtte have i forbindelse med online køb hos Styled.dk
Er der noget, du er i tvivl om, er du altid velkommen til at kontakte os på enten mail eller telefon!
 
Hvem leverer min pakke?
Vi bruger forskellige firmaer til levering af pakker afhængigt af hvor store ordren er. Som udgangspunkt benyttes GLS og DAO (Dansk Avis Omdeling)
Hvor hurtig får jeg leveret min ordre?
Hvis du bestiller din ordre inden kl 16.00 i hverdagene, vil du som udgangspunkt modtage din ordre næstkommende dag. Vi bestræber os på at levere indenfor 24 timer alle hverdage - du skal dog ikke blive overrasket, hvis du bestiller søndag og allerede modtager din ordre mandag!
Hvor lang tid går der, før jeg får mine penge retur?
Idét vi sender dine penge retur, og du modtager en kreditnota fra systemet, går der som hovedregel 2-3 bankdage. I enkelte tilfælde kan der gå 4 bankdage - det afhænger af hvilken korttype du har anvendt samt hvilken bank du er kunde hos.
Jeg er i tvivl om størrelsen - hvad gør jeg?
Hvis du er i tvivl om størrelsen på tøjet, så tøv ikke med at kontakte os. Vores supportere sidder klar alle hverdage for at finde frem til dén størrelse, der passer dig!
Jeg ønsker at returnere min ordre/ombytte en vare til anden størrelse?
Returnering/ombytning af varer er nemt & ligetil! Vi har skrevet en guide under "returnering" som du finder i højre hjørne her på siden -  der får du bl.a. link til dit returlabel. Følg blot guiden, så tager vi os af resten!